تاریخ ایجاد خبر : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت : ۱۲:۰۲
کیفیت و کمیت خدمات قابل ارائه به مردم شریف استان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارتقاء می یابد

کیفیت و کمیت خدمات قابل ارائه به مردم شریف استان در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارتقاء می یابد


مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: با  برنامه ریزی و تلاش هایی که در راستای ارتقاء کیفی و کمی خدمات رسانی به مردم شریف استان از طریق سامانه سامد صورت پذیرفته سهولت دسترسی مخاطبان به اطلاعات مورد نیاز در حوزه دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، امیر حسین اسکندری در خصوص نشست توجیهی- هماهنگی رابطین سامد دستگاه های اجرایی استان اعلام داشت هدف از ایجاد سامانه ارتباط مردم و دولت تسریع و تسهیل دسترسی مردم به مسئولین و بالتبع آن رسیدگی مطلوبتر به مطالبات ایشان بوده است و بر همین اساس با اقدامات و پیگیری های مستمر دفتر  مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و همکاری مطلوب دستگاه های اجرایی استان بخش عمده تقاضاهای واصله یه سامانه سامد در بازه زمانی 10 روزه مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: علاوه بر این با ایجاد زیر پرتال تخصصی سامانه سامد استان در بستر سایت استانداری مردم شریف استان ضمن اطلاع از طرق ارتباطی با دستگاه های اجرایی استان در جریان آخرین شرح وظایف، مأموریت ها و خدمات آنها قرار می گیرند.
لازم به ذکراست این نشست صبح امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید.




کد خبر : 8568

منبع : دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی

تعداد بازدید : ۱۴۳

چاپ :


نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی :